Friday 5 October 2012

Hari ini hari Jumaat

Salam Jumaat =)

Okeh, hari ni mesti ramai happy jer sebab dah Jumaat. Kalau hari Isnin bukan main lagi liat la, lemau la, ngantuk la... (*Aku la tu..!!) hehehe..

Well, hari ni aku tak kemana-mana. Tak kena pegi site. So, lepak dekat office je la (*bertenet je la keje aku). Online sampai balik karang. Kalau korang berada di tempat aku bosan tak??? Aku pun tak tau nak cakap bosan ke tak sebabnye, aku bukannye melangut mati kutu gitu. Aku boleh online, sembang-sembang dengan kawan-kawan, FB, YM, update blog yang hidup segan mati tak mau ni..heheheehe...

Bagi orang yang suka buat keje, mungkin tak boleh terima kot... Tapi aku okay je..huhuhuhu... (*hampeh, sape pulak kentut dalam opis ni?? Nak kentut g jamban la woi!)

Errr...abaikan!

So, ape plan korang esok??

Aku dah plan dengan sepupu sepapat aku nak pergi tengok wayang esok dekat Bukit Tinggi. nak Join??
Beli tiket sendiri! =p

Aku dah lama plan nak tengok movie Hotel Transylvania... hihihi.. kebetulan sepupu aku sorang ni pun nak tengok jugak, so aku ajak la dia. Aku memang suka tengok cerita kartun pun. Kompom best!!

Ade sorang sepupu lelaki aku ni nak tengok citer TAKEN 2.
Ah!! takde maknenye. Jangan nak mengada-ngada. 2 lawan 1, kompom la HT menang.. huhuhuhu...

ni trailer citer yang aku nak tengok!!

Hope ade la tiket esok. Kat Jusco Bukit Tinggi tu ada TGV je, so tak boleh nak booking online. Kalau GSV boleh la. Huhuhuhu... 

Okaylah.. Selamat Ber 'weekend' semua.. Bye..Bye...

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment