Wednesday 17 October 2012

Nana Buat Hal

Morning!!!

Semalam lepas balik kerja, aku dikejutkan dengan adengan dan aksi-aksi yang tak ingin aku lihat. Sangat horror sampai terbawa-bawa ke dalam mimpi..huhuhu..

Nana dan Awish buat hal!!
Diorang main make-up Ibu diorang. 
Budak Nana ni memang pantang nampak make-up.
Kalau aku make-up, mesti dia ade nyendeng-nyendeng kat sebelah..
pastu mula la nak main alat make-up aku.
NO WAY GIRL!!!
You are too young for this. Make-up will make your skin bad!! You'll grew older faster!! 
Aku takut-takutkan dia..
Tak makan nye.. Ni la terjadi bila aku tak bagi make-up aku. Dia bantai make-up Ibu die... Adoyaiiii..


 Disebabkan lampu dalam bilik ni agak kelam, maka menambahkan effect horror itu...
Gile takot dowh!!


 Okay... Ada mak andam tak bertauliah campur tangan sekali.. 
Terus jadi macam Joker versi gegurl..huhuhu


 

 Boleh pula dia buat muka happy cenggini... Alahaiiii


Okay! Jom sental muka ko dengan sabun Susu Beras aku!
Sebelum Ibu ko pengsan balik keje kang!!!!

Masa aku kecik-kecik dulu pun selalu jugak main make-up Mak aku. Tapi bersiap sedialah dengan consequences nya.. Kalu tak kene tibai, kene cubit!! hahaha...

Tapi tak serik... tetap jugak nak main...
Agaknya budak perempuan mostly memang cenggini kot.. Ada naluri pompuan!! cehh!!
Nama lagi perempuan ye tak???
Sedangkan budak lelaki pun ade yang teringin nak pakai make up. Ehhh???
hehehehe....
Okay, tu yang dah besar nanti jadi PONDAN!! huhuhu...

Okay la.. aku busy hari ni. File ni banyak lagi title yang xde.
So, aku ke yang kene buat???
Huh!!!

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment