Friday 12 October 2012

Sakit Pinggang

Salam Jumaat!! ^__^

Hari ni aku rasa malas sangat nak pergi kerja. Tak tau kenapa, bangun tidur je pagi tadi aku rasa belakang aku sakit sikit terutama bahagian pinggang dan bahu. Nak kata aku period, tak kot..
Nak kata aku lenguh sebab duduk, tak mungkin. Semalam aku keje luar.

Nak kata salah tidur, mungkin la kot.. Sebab aku ni kalau dah tidur, tak tau la macam mane ropenye dah. Sampai la ni still macam sengal-sengal lagi... Hmmm..sangat la tak best!!

Mungkin kerusi aku ni pun mempengaruhi jugak kot. Ditambah pula dengan aksi bermain game Pikachu yang memerlukan konsentrasi yang tinggi sampai kadang2 aku tak sedar, badan aku dah bongkok, muka aku dah dekat nak cium monitor!! hmmm... Salah aku la ni!! cett..!!
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment