Tuesday, 30 October 2012

Gaji Aku Dah Masuk Weyh!!!

Alhamdulillah....
Horeeeyyyy!!!
Aku dah dapat gaji hari ni..
Tapi dapat cek je la.. Kena deposit sendiri. Lagi 3 ari baru ade!! Cehh!!

Tapi takpe la, janji aku dah dapat tengok angka-angka gaji aku ni..
Memang dah sesak gile ni tahap makan pasir je..hehehe..

Balik ni singgah Maybank belakang rumah. Dah masuk duit gaji nanti, jangan lupa bagi mak abah, bayor hutang-hutang yang ado ye anak-anak... PTPTN, i miss u..ppuiihhh!!!

Persan tak, bulan 10 ni rasa macam lambat gile nak abes?? ke aku je yang perasan?? hmmmm..menci!!!



Thanks for reading =) comment le weyh!