Tuesday 30 October 2012

Sungguh Aku Tak Paham

Kepada blogger-blogger yang lebih senior dari aku...

Aku sangat tak faham dengan live traffic yang aku guna sekarang ni. Adakah visitor yang mengunjungi blog aku ni adalah aku sendiri??

Kalau cenggitu, total pageview tu pulak macam mana??? Adakah dia kira jumlah pengunjung blog aku ni dengan aku-aku sekali??? Oh keluar dah bahasa kampung!!

Cofuse..confuse.. Kusangkakan ada orang lain yang visit blog aku. Rupa-rupanya aku sendiri je..hahahaha... Nasib ko la..Siapa suruh malas blogwalking kan..hahaha..

Tapi takpe, niat asal aku berblog adalah untuk kepuasan diri semata-mata,dan bukan untuk kejar glamour. Sebab tu blog aku ni macam hidup segan mati tak mahu. Takpe, yang penting, hari-hari aku update!!

Muahahahahaha
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment