Tuesday 9 October 2012

Mata Pedih

Selamat Pagi ^__^
Dah sarapan semua???
Kalau belum, pegi breakfast dulu. Tak elok biarkan perut kosong.. Nanti kena Gastric Asbestos Asbebeh macam aku.. Hehehehe...

Okay, entry kali ni aku nak cerita pasal satu game yang aku suka gile main time study dulu. Game ni aku tak taw la samada bagi aku lagi stress atau bagi aku lagi stress!!! hahahaha.. Tapi aku tetap suka jugak main game ni.

Game itu diberi nama PIKACHU...

Ada member aku sorang ni, memang kaki game! Nama dia Dalila. Tapi programming memang power la!!

Ada orang kata, sesiapa yang suka main game ni, otak dia jadi CERDAS!! Ade tak fakta yang menyokong ayat ini??? Tapi memang aku akui, lepas aku main game ni, otak aku rase cam ligat sikit nak berfikir. Aku jadi macam lebih alert.

Tapi depends pada game apa yang korang main la.. Kalau setakat game bodo-bodo tu mungkin tak berkesan kot.. heheheh...


interface game PIKACHU


Baru-baru ni, sorang member aku bagi software game PIKACU ni kat aku. Ape lagi, pepagi buta lagi lepas masuk ofis, aku dah layan game ni. Huhuhu...

Game ni tak susah mana pun.
Korang cuma perlu cari gambar pokemon yang sama, then klik je.
Tapi yang buat korang STRESS nye, bila korang kena ikut laluan yang betul. Tak boleh ada penghalang.
Lagi satu, dia ada bagi masa. So, korang kena setelkan padanan pokemon-pokemon tersebut dalam masa yang telah diberikan.
Nampak tak Bar yang ada kaler merah ngan ijo kat atas tu.. Haaa..tu la timer dia. Aku tak sure plak brape minit. Xpenah amik taw pun. wakakaka...
So, kalau korang berjaya, baru boleh lompat stage yang seterusnya. Kalau tak, try la sampai mata korang lebam. Dia takkan bagi change korang nk lompat.
And lagi satu, Kalau dah takde penyelesaian, dia akan tolak nyawa sekali. Setiap kali dia tolak nyawa tu, kedudukan-kedudukan pokemon tu akan berubah. So, korang kena continue sampai setel semua.

kalau korang nak try, boleh download kat sini:-

http://www.mediafire.com/?m96nbbasm21g77k

TAPI SEBELUM TU.....

Korang kena download ni dulu:

http://www.mediafire.com/?xd75g6mzwo0lu6l

lepas download ni, korang kena tampal dekat :-

C:\Windows\System32...

okay, pastu korang boleh main sampai mata korang lebam!!

Macam aku sekarang ni, Mata aku PEDIH SIOT!!! tapi PUAS!!! hehehehehe

p.s: kalau nak main ni, otak kena tenang, perut kena kenyang... Selamat bergaming!!! ^__^
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment