Wednesday 17 October 2012

Pergi Pejabat Kastam Lagi

Tadi lepas lunch, aku dan Safwa shoot ke Putrajaya. Mane lagiii.. Pejabat Kastam la..
Slumber badak je aku pakai Jeans & T-Shirt. So, nak cover sket, aku sarung cardigan.

Sampai kat kastam, takde pulak Dato' yang in-charge invoice kitorang. Semalam dah buat appoiment pukul 3.30pm. Sampai-sampai je, kerani dia kata dia tak masuk office.. Hmm.. Bukan nak inform awal-awal.. Terpaksa la tinggalkan je invoice tu kat kerani dia. Kalau takat siki-sikit takpe.. Ni berjuta-juta kot.. Huhuhuhu.. Mintak-mintak okay la.. 

Pening kepala aku bila si Safwa ni cakap nak serahkan tugas-tugas dia kat aku. Adehhhh.. malas la.. Cari orang lain la.. Aku lebih bahagia dengan tugasku sekarang sebagai technician terlampau. hehehehe..

Medical check-up aku postpone next month. Kene maintain glucose dulu..
So, mari makan PERIA!!!
Mari makan Epal Hijau...!!

Huhuhuhu... lagii???

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment