Wednesday 10 October 2012

Kerja Kat Sites & Bawal Printed

Morning!!! ^__^

Hari ni, aku sampai awal kat opis. Nak update blog punye pasal...Konon!!

Sebenarnya hari ni aku kena pergi sites dengan technician lain. Mungkin sampai hari Jumaat. So, aku tak taw la bila aku boleh online lagi. Kalau dah pergi sites tu paham-paham je la. Koje le! Ape lagi.

Hmm.. Tadi aku tanya Wa, kat mana dia beli Tudung Obama. Aku selalu tengok dia pakai tudung tu. Cantik-cantik pulak tu. Kat Ole-Ole hari tu aku tengok sehelai je dah RM10!!

Rugi aku tek beli banyak-banyak dekat Ipoh dulu. Di Ipoh, sehelai tudung tu RM5 je!!! huhuhuhu..

Wa, suruh aku tengok dekat Uptown atau PKNS. Tu pun dalam RM8.Tengok la..kalau aku rajin pegi Uptown tu, aku tengok la.. Aku bukan ape, kalau pegi sana, takde maknanye aku nak beli tudung je!! Paling-paling cikai, wedges ngan baju selai.. baru syok makan Nasi Lemak Ayam Kukus kat sana. Ehh?? Panngggg!!!

 Haa.. cantik x???


kalau model cantik, pakai ape pun cantik. setuju??

Aku pakai tak mau pulak nampak cantik cenggini..cettt!!Panngggg!!!

Okay, cukup-cukup merapu. Ko tu technician je. Kena la pakai selekeh-selekeh! Kang kena minyak bagai kat tudung, takde makananya dah ko nak santek santek. Lagipun takde orang nak tengok!! Ko keje dengan mesin je....

Hmmm... bile la aku boleh jadi cantik???
masa kawen nanti kot!! Ehh?? Paaangggg lagi sekali!!

Kalau mak andam tu salah make up muka aku time aku kawen nanti siap la!! 
Tendangan maut menanti!! Ko akan lupe camne cara nak pegang brush! 
I swear!!

Dah!! Jom keje!!

*gambar-gambar santek kat atas ni aku amik kat blog orang. Aku takde camera nak tangkap gambo! wakakaka

Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment