Monday 22 October 2012

Diet Day 4

Hari ni masuk hari ke-4 aku follow diet Dr.Atkins.

Tak nampak lagi sebab aku tak pulun sangat.hehehe..
Pagi ni aku timbang berat aku lepas mandi.
walaupun tak dikategorikan turun mendadak, tapi boleh la...
berikut adalah bacaan berat aku start dari 1st day aku follow diet Dr.Atkins walaupun ada culas sikit. Hehehe..

19/10 (Friday) : 67.3 kg
20/10 (Saturday) : 67.3 kg
21/10 (Sunday) :67.4 kg
22/10 (Monday) : 67.2 kg

Dan berikut adalah ulasannya:

First day tu memang aku tak ambil nasi. Pagi tu aku makan bihun, tengahari aku makan roti sardin je. Dinner aku ratah-ratah lauk jer..

Hari Sabtu tu diet aku macam punah sikit la. Sebab ada pasar malam dekat belakang rumah. Tapi tetap tak makan nasi. Pagi aku cuma breakfast spirulina&oats. Tengahari aku tak makan. Sebab 'kenyang' tengok drama Korea. Petang tu aku pergi pasar malam. Aku bedal makan Yong Tau Fu semangkuk dan Ayam Goreng Uncle Bob sekeping tang dada tu.. heheheh.. sebab tu bacaan berat pada hari Ahad tu naik sikit. Hehehe...

So, ahad tu aku taknak makan banyak. Pagi aku makan cucur bawang 3 ketul. Tengahari, aku ratah lauk ayam sup dan sayur. Malam aku makan spirulina. Tapi malam tadi celebrate birtday Bibik. Makan kek rainbow..hehehe... pastu ayam gorang KFC seketul. ngehngehngeh...

Disebabkan kek ni manis, tak berani aku nak bedal banyak-banyak. Yang separuh ni pun Nana yang tolong perabehkan..huhuhu


tapi okay la.. pagi tadi timbang, turun sikit..hehehehe..


Akak dan Husband dia bersama anak-anak Maksu aku.


p.s: Gila bagus Maksu & Paksu aku... Birthday Bibik pun celebrate. Korang ado???
Cuba anda buat macam apa yang Maksu & Paksu aku buat ni. Mesti Bibik anda akan lebih sayangkan anak-anak anda dan keluarga anda. Maka kerja rumah akan setel, dan anda akan merasa gumbira.







Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment