Thursday 25 October 2012

Semalam Ke Seksyen 7 Shah Alam

Morning...
Ada lagi yang bekerja macam aku hari ni???
Ke dah ramai yang balik kampung??

Mesti ramai dah yang balik kampung sebab jalan dah lengang gila.Awal betul aku sampai office tadi. Huhuhuhu...

Semalam aku pergi Seksyen 7. Setiap minggu aku akan hantar baju-baju kotor aku ke dobi dekat Seksyen 7. Walaupun jauh, aku lebih selesa pergi situ sebab aku dah kenal pekerja kedai tu dan dobi tu bagi layan diri.

Lepas masukkan baju-baju aku & Nana ke dalam mesin basuh tu, aku merayap sekejap dekat pasar malam dekat area rumah lama aku dulu. Dekat Seksyen 7 jugak. Teringin nak makan ayam Uncle Bob. Padahal dah kenyang makan nasi kat rumah Maksu sebelum keluar tu. Tapi disebabkan nafsu serakah, aku rasa nak makan jugak something, Nak gigit-gigit kata orang tua.

Sampai je pasar malam, aku rasa teruja. Disebabkan ramai student yang dah balik raya (Student UiTM tengah cuti sem sebenarnya), maka pasar malam tu takde la sesak sangat. Boleh la aku cuci-cuci mata dengan gumbiranya. Paham-paham la bila dah pergi pasar malam tu.. Memang barang yang tiada dalam senarai barang nak beli pun akan dibeli jugak.

Semalam aku beli sepasang kasut yang comel harga RM20 je. Cantik la sikit untuk aku pakai ke office. Bunga atas dia kaler merah. Aku tak sempat nak ambik gambar. Huhuhuhu..

Pastu dah dekat nak balik, aku terbeli patung CJ7. Comel dowh!! Tinggal satu je. Aku letak dalam kereta.Ni pun tak sempat nak ambil gambar.

So, kesimpulannya, aku memang tak boleh pergi pasar malam!!
Kalau duit takde, duk rumah diam-diam makan Maggie. Huhuhuhu..

Okayla.
Nak breakfast jap.
Thanks for reading =) comment le weyh!

No comments:

Post a Comment